1. Applicazione:
A granigliatrice SBM-P606 hè adatta per a pulizia di a superficia di diverse parti. Tutti i tipi di prucedure di trasfurmazione ponu esse realizati da u prucessu di rinfurzamentu di a granigliatura: 1. pulizia di a sabbia attaccata à a superficia di e fusioni metalliche; 2. disruggine superficiale di e parti metalliche ferrose; 3. smussatura di bave è bave nantu à a superficia di e parti stampate; 4. trattamentu superficiale di pezzi forgiati è trattati termicamente; 5. rimozione di a scala d'ossidu nantu à a superficia di a molla è raffinamentu di u granu nantu à a superficia di a molla.
Hà una larga gamma d'applicazioni, cumprese principalmente fonderia, impianti di trattamentu termicu, fabbrica di motori, fabbrica di pezzi di macchine utensili, fabbrica di pezzi di biciclette, fabbrica di macchine elettriche, fabbrica di pezzi auto, fabbrica di pezzi di motociclette, fabbrica di fusione pressofusa di metalli non ferrosi, ecc. U pezzu dopu a sabbiatura pò ottene un bonu culore naturale di u materiale, è pò ancu diventà u prucessu precedente di annerimentu, bluatura, passivazione è altri prucessi nantu à a superficia di pezzi metallichi. À u listessu tempu, pò ancu furnisce una bona superficia di basa per a galvanoplastica è a finitura di pittura. Dopu a sabbiatura da sta macchina, u pezzu pò riduce a tensione di trazione è affinà a grana superficiale, in modu da rinfurzà a superficia di u pezzu è aumentà a so durata di vita.
L'equipaggiu hà ancu i vantaghji di un bassu rumore di travagliu, menu polvere è alta efficienza di pruduzzione. Intantu, i granelli ponu esse riciclati automaticamente, cù un cunsumu di materiale inferiore è un costu bassu. Hè un equipaggiu ideale per u trattamentu di e superfici per l'imprese muderne.
2. Principii di travagliu
Sta macchina hè una granigliatrice à cingoli di gomma. Piastre di prutezzione resistenti à l'usura sò poste à manca è à diritta di a camera di granigliatura. U mecanismu di sollevamentu è di separazione di i granigliatori separa i granigliatori, i granigliatori rotti è a polvera per ottene granigliatori qualificati. I granigliatori entranu in a rota di divisione di i granigliatori rotante à alta velocità da u scivolo di u dispusitivu di granigliatura per u so propiu pesu è giranu cun ellu. Sottu l'azione di a forza centrifuga, i granigliatori entranu in u manicotto direzionale è sò ghjittati fora in a finestra rettangulare di u manicotto direzionale per ghjunghje à a lama rotante à alta velocità. I granigliatori acceleranu da l'internu à l'esternu nantu à a superficia di a lama, è sò ghjittati nantu à u pezzu di travagliu in forma di ventaglio à una certa velocità lineare per colpisce è raschià u stratu d'ossidu è u legante nantu à a so superficia, in modu da pulisce u stratu d'ossidu è u legante.
I granigliature perse d'energia scivoleranu finu à u fondu di l'elevatore longu u pianu inclinatu sottu à a macchina principale, dopu seranu alzate da a piccula tramoggia è mandate in cima à u parancu. Infine, torneranu à u dispusitivu di granigliatura longu u scivulu di granigliatura è travagliaranu in un ciclu. U pezzu hè piazzatu nantu à a pista è si gira cù u muvimentu di a pista, in modu chì a superficia di tutti i pezzi in a stanza di pulizia pò esse granigliata.
A funzione principale di u mecanismu di rimuzione di a polvera hè di participà à a separazione di i colpi di u separatore di sollevamentu è di rimuovere a polvera generata durante u prucessu di rimuzione di a polvera è di sabbiatura.