Benvenuti à i nostri siti web!

Linea di macinazione di guarnizioni di freni CNC

Descrizzione corta:

Innò.

Ogni equipaggiamentu di stazione di travagliu

Funzione

1

Macchina di macinazione grossolana à arcu esternu

Sbavatura à l'arcu esternu è sgrossatura

2

Macchina di smerigliatura cumminata à arcu internu

Rettifica fine è bisellatura à arcu internu

3

Macchina di perforazione à cinque assi

Perforà i fori di rivettatura è i fori d'allarme

4

Macchina per a macinazione fina à arcu esternu

Macinazione fina à arcu esternu

5

Macchina di smerigliatura di linea limite

Limite di macinazione di linea

6

Dispositivu di alimentazione è scaricamentu

Alimentazione è scaricamentu automaticu di a guarnizione di frenu


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

1. Applicazione:
A linea di pruduzzione di rivestimenti di freni CNC hè cumpletamente automatica è hè aduprata principalmente per a post-elaborazione di rivestimenti di freni dopu a pressatura à caldu, cumprese a macinazione di archi interni è esterni, a perforazione di fori, e linee di limite di macinazione, ecc.

2. I nostri vantaghji:
● Tutta a linea di pruduzzione hè cumposta da sei stazioni di travagliu principali, tutte cuntrullate da sistemi d'automatizazione CNC. Sta linea di pruduzzione hà funzioni cumplette è hè faciule da aduprà. Tutti i parametri di trasfurmazione ponu esse mudificati per mezu di i schermi tattili nantu à a carcassa esterna, è i travagliadori anu solu bisognu d'inserisce i dati di cumandamentu in l'urdinatore.
● A linea di pruduzzione hè ancu dotata di un sistema automaticu di carica è scaricamentu, chì elimina a necessità di piazzamentu manuale di fogli è massimizza l'efficienza di a pruduzzione.
● Questa linea di pruduzzione hè adatta per piani di pruduzzione à grande scala di mudelli individuali, è una sola linea di pruduzzione pò pruduce 2000 pezzi basati annantu à un tempu di travagliu di ottu ore per turnu.

3. Caratteristiche di e stazioni di travagliu:
3.1 Macchina di rettifica grossolana à arcu esternu
3.1.1 U corpu di a macchina saldatu, una piastra d'acciaio di 40 mm di spessore (piastra di supportu principale) è una piastra d'acciaio di 20 mm di spessore (nervatura di rinforzu) sò piazzate per 15 ghjorni lavorativi dopu a saldatura, è dopu a tensione di saldatura hè eliminata da a vibrazione di u vibratore à tempu efficace, rendendu cusì a struttura stabile.
3.1.2 U mozzu di a rota pò esse rimpiazzatu in 15 minuti, hè veloce per u cambiamentu di mudellu.
3.1.3 Hè necessariu solu rimpiazzà stampi diversi per processà pezzi di spessore uguale è ineguale.
3.1.4 Una regula magnetica à griglia cù display digitale hè furnita per l'aghjustamentu di a rota è u muvimentu di a rota, cù una precisione di visualizazione di 0,005 mm.
3.1.5 A mola adotta a tecnulugia di diamanti elettrolitica, cù un grande vulume di macinazione. U diametru di a mola hè 630 mm, è a larghezza di a superficia di macinazione hè 50 mm.
3.1.6 A mola hà una copertura di estrazione di polvere separata, cù un effettu di estrazione di polvere di più di 90%. A macchina hè dotata di un involucru cumpletamente chjusu per isolà ulteriormente a polvere, è hè installatu un dispositivu di estrazione è raccolta di polvere.

3.2 Macchina di rettifica à arcu internu
3.2.1 Sta macchina integra parechje funzioni di macinazione di a faccia finale di localizazione, macinazione di l'arcu internu è pulizia di a cenere di l'arcu internu.
3.2.2 Caricamentu automaticu, serraggio di u cilindru. A lunghezza è a larghezza di u dispusitivu d'alimentazione ponu esse aghjustate rapidamente. Pò adattassi à diverse specifiche di e guarnizioni di frenu senza cambià u stampu.
3.2.3 U dispusitivu di rettifica di bordi usa duie mole rettificatrici azionate da motori à alta velocità per rettificare i dui lati di a guarnizione di frenu à u listessu tempu, cù alta velocità lineare, trasfurmazione simmetrica, rettifica stabile, piccule vibrazioni è alta precisione di trasfurmazione. Durante a rettifica, a guarnizione di frenu hè fissata è serrata da i dui lati di u bloccu di pusizionamentu, è i cilindri idraulici anteriori è posteriori sò serrati per limità u spustamentu di a guarnizione di frenu è influenzà a precisione. U cilindru idraulicu hè adupratu per guidà u bancu di travagliu, in modu chì u muvimentu sia stabile è a grana di macinazione sia uniforme. Aduttate una mola rettificatrice à testa di fungu diamantata elettroplaccata per a rettifica. A regulazione di a mola rettificatrice adotta un sedile scorrevole à coda di rondine, chì pò esse regulatu in su è in giù, davanti è daretu, è l'angulu.

3.3 Macchina di bisellatura
3.3.1 Diversi prucessi cum'è a smussatura, a pulizia di a superficia di l'arcu internu è di l'arcu esternu, ecc. ponu esse realizati à u listessu tempu.
3.3.2 Ogni prucessu usa un dispusitivu chjusu d'estrazione di polvere per estrarre a polvere generata, ottenendu una pruduzzione pulita è automatizata.
3.3.3 À ogni tappa di l'alimentazione, u pruduttu ùn si fermerà micca à a pusizione di a mola di bisellatura è di a mola di spazzolatura di sabbia per evità a stagnazione à longu andà è influenzà a qualità di u pruduttu.

3.4 Macchina di perforazione
3.4.1 Alta precisione di machinazione: filu 5-10 (u standard naziunale hè u filu 15-30)
3.4.2 Ampia gamma di trasfurmazioni è alta efficienza di travagliu:
Pò trattà e pastiglie di frenu cù larghezza massima: 225 mm, R142 ~ 245 mm, diametru di u foru di perforazione 10,5 ~ 23,5 mm.
3.4.3 Un travagliadore pò operà 3-4 macchine, una macchina (8 ore) pò pruduce 1000-3000 pezzi di pastiglie di frenu.

3.5 Macchina di macinazione fina à arcu esternu
3.5.1 U corpu di saldatura usa una piastra d'acciaio di 40 mm di spessore (piastra di supportu principale), una piastra d'acciaio di 20 mm di spessore (nervatura di rinforzu), è a mette per 15 ghjorni lavorativi dopu a saldatura. Dopu, a vibrazione hè effettuata da un vibratore à tempu efficace per eliminà a tensione di saldatura è stabilizà a struttura.
3.5.2 U mozzu pò esse cacciatu è rimpiazzatu in 15 minuti.
3.5.3 Hè necessariu solu rimpiazzà stampi diversi per processà pezzi di spessore uguale è ineguale.
3.5.4 L'aghjustamentu di a mola è u muvimentu di u mozzu di a rota sò dotati di una regula di griglia magnetica cù display digitale, cù una precisione di visualizzazione di 0,005 mm.
3.5.5 A mola adotta a tecnulugia di diamanti elettrolitica, cù linee di mola fine è un diametru di 630 mm. Una mola à rulli hè furnita per macinà finamente l'arcu esternu, assicurendu chì e linee di mola di l'arcu esternu sianu listesse à l'arcu internu.

3.6 Macchina di rettifica di linea limite
3.6.1 Stu mudellu adotta a tecnulugia di parechje teste di macinazione, chì ponu macinà simultaneamente e dimensioni laterali è a linea limite di a guarnizione di frenu, è ponu ancu sceglie di processà una di elle.
3.6.2 U cilindru d'aria spinge a guarnizione di frenu in u modulu durante u caricamentu. Ci sò dispositivi di guida è di pusizionamentu pneumatici da i dui lati di u mozzu per fà chì e guarnizioni di frenu aderiscenu à u modulu senza spustamentu relativu.
3.6.3 A mola adotta una mola di diamanti elettrolitica.
3.6.4 A mola processa simultaneamente a larghezza o u limite di a guarnizione di frenu.
3.6.5 Assemblate i moduli nantu à u mozzu di a rota, è cambiate u tipu di pruduttu. Solu i moduli currispondenti devenu esse rimpiazzati.
3.6.6 A mola hè fissata cù un cursore à coda di rondine incruciata, chì pò esse aghjustatu è spustatu in duie direzzione. Ogni aghjustamentu di direzzione hè dotatu di un pusizionatore di display digitale cù una precisione di visualizzazione di 0,01 mm.
3.6.7 A parte di putenza è a pusizione di supportu sò saldate cù una piastra d'acciaio di 30 mm di spessore. Aggiungete un involucru cumpletamente chjusu à l'equipaggiu per isolà ulteriormente a polvere, è installate un dispositivu di aspirazione è di raccolta di polvere.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Categurie di prudutti