Dopu à a sezzione di pressa à caldu, u materiale di frizione si ligherà à a piastra posteriore, furmendu a forma generale di a pastiglia di frenu. Ma solu un cortu tempu di riscaldamentu in a pressa ùn hè micca abbastanza per chì u materiale di frizione sia solidu. Di solitu ci vole una temperatura alta è un longu tempu per chì u materiale di frizione si lighi à a piastra posteriore. Ma u fornu di polimerizazione pò riduce assai u tempu necessariu per a polimerizazione di i materiali di frizione, è aumenta a resistenza à u taglio di e pastiglie di frenu.
U fornu di polimerizazione piglia u radiatore à alette è i tubi di riscaldamentu cum'è fonte di calore, è usa u ventilatore per riscaldà l'aria per via di a ventilazione per cunvezione di u gruppu di riscaldamentu. Attraversu u trasferimentu di calore trà l'aria calda è u materiale, l'aria hè supplementata continuamente attraversu l'entrata d'aria, è l'aria umida hè scaricata fora di a scatula, in modu chì a temperatura in u fornu sia aumentata continuamente, è e pastiglie di frenu sianu preriscaldate gradualmente.
U cuncepimentu di u canale di circulazione di l'aria calda di stu fornu di polimerizazione hè ingegnosu è ragiunevule, è a cupertura di circulazione di l'aria calda in u fornu hè alta, chì pò riscaldà uniformemente ogni pastiglia di frenu per ottene l'effettu necessariu per a polimerizazione.
U fornu furnitu da u furnitore hè un pruduttu maturu è novu di zecca, chì risponde à i standard naziunali è à i diversi requisiti tecnichi firmati in questu accordu tecnicu. U furnitore deve assicurà chì i prudutti franco fabbrica sianu testati rigorosamente, cù prestazioni stabili è affidabili è dati cumpleti. Ogni pruduttu hè l'incarnazione di una qualità perfetta è crea un valore megliu per u dumandante.
In più di a selezzione di materie prime è cumpunenti specificati in questu accordu, i fornitori di altre parti acquistate devenu selezziunà pruduttori cù bona qualità, bona reputazione è in cunfurmità cù e norme tecniche naziunali o pertinenti, è testà strettamente tutte e parti acquistate secondu e disposizioni di u sistema di gestione di a qualità ISO9001.
U Richiedente deve aduprà l'attrezzatura secondu e procedure operative indicate in u manuale d'usu di u produttu è e precauzioni per l'usu è a manutenzione di u produttu furnite da u fornitore. Sè u richiedente ùn l'utiliza micca secondu e procedure operative o ùn piglia micca misure di messa à terra di sicurezza efficaci, risultendu in danni à a pezza cotta è altri incidenti, u fornitore ùn serà micca rispunsevule di compensazione.
U furnitore furnisce à u dumandante servizii di prima classe prima, durante è dopu a vendita. Ogni prublema chì si verifica durante l'installazione o u funziunamentu di u pruduttu serà rispostu in vintiquattru ore dopu avè ricevutu l'infurmazioni di l'utente. S'ellu hè necessariu mandà qualchissia in situ per risolve lu, u persunale serà in situ per trattà i prublemi pertinenti in una settimana per fà chì u pruduttu funziona nurmalmente.
U furnitore prumesse chì a qualità di u pruduttu serà mantenuta gratuitamente in un annu da a data di consegna di u pruduttu è un serviziu per tutta a vita.