1.Applicazione:
Questa macchina di smerigliatura CNC hè cuncipita per a smerigliatura di e pastiglie di freni di e vitture di passageri. Questu equipagiu hà principalmente sei stazioni di travagliu: scanalatura (scanalatura), smerigliatura grossolana, smerigliatura fine, smussatura è dispusitivu di ribaltamentu. E stazioni di travagliu sò e seguenti:
1. Dispositivu di guida: inserisce i pasticchi di frenu
2. Stazione di scanalatura: Fate scanalature dritte / angulate singole / doppie
3. Stazione di macinazione grossolana: fà una macinazione grossolana nantu à a superficia di e pastiglie di frenu
4. Stazione di macinazione fina: macinate a superficia secondu a dumanda di disegnu
5. Stazioni di smussatura à doppia faccia: Fate smussature da dui lati
6. Dispositivu di turnover: turnover i pasticchi di frenu per entre in u prucessu prossimu
2. I nostri vantaghji:
1. A macchina pò almacenà più di 1500 mudelli di pastiglie di frenu in l'urdinatore. Per un novu mudellu di pastiglie di frenu, u persunale hà bisognu di cunfigurà tutti i parametri in u schermu tattile a prima volta è almacenà li. Sè questu mudellu hà bisognu di esse processatu in u futuru, basta à selezziunà u mudellu in l'urdinatore, a smerigliatrice seguirà i parametri cunfigurati prima. Paragunatu cù a normale smerigliatrice à regulazione manuale, sta macchina pò migliurà assai l'efficienza di a pruduzzione.
2. Tuttu u corpu di a macchina: Trasfurmazione è furmazione integrata di a struttura generale di l'attrezzatura, è u pesu di a macchina hè di circa 6 tunnellate, ciò chì garantisce chì a struttura generale di l'attrezzatura sia assai stabile. In questu modu, a precisione di macinazione pò esse più alta.
3. Tutti i parametri sò cuntrullati da u schermu tattile, è hà principalmente 3 parti da operà, chì hè faciule è cunveniente per u persunale:
3.1 Schermu principale: utilizatu per avvià è fermà a macchina, è ancu per monitorà u statu di funziunamentu è l'allarme.
3.2 Schermu di manutenzione: utilizatu per fà funziunà u mecanismu di u servomotore di ogni parte di a macchina, è ancu l'avviu è l'arrestu di i motori di rettifica, bisellatura è scanalatura, è per monitorà a coppia, a velocità è a pusizione di i servomotori.
3.3 Schermata di parametri: Hè principalmente aduprata per inserisce i parametri basi di ogni stazione di travagliu, è ancu i paràmetri di accelerazione è decelerazione di u mecanismu servo.
4.Adattu per u trattamentu di u mudellu cumpletu:
Certi mudelli di pastiglie di frenu anu fessure angulate, altri anu un smussamentu à V o un smussamentu irregulare. Quessi mudelli sò difficiuli da rettificare nantu à una rettificatrice nurmale, anu ancu bisognu di passà per 2-3 passi di trasfurmazione, chì hè una efficienza assai bassa. Ma i servomotori di a rettificatrice CNC assicuranu chì pò trattà diverse fessure è smussamenti. Hè adattatu sia per a pruduzzione OEM sia per a pruduzzione dopu l'usu.