Applicazione:
A prima attrezzatura di granigliatura in u mondu hè nata 100 anni fà. Hè principalmente aduprata per rimuovere l'impurità è a pelle d'ossidu nantu à diverse superfici metalliche o non metalliche è aumentà a rugosità. Dopu à centu anni di sviluppu, a tecnulugia è l'attrezzatura di granigliatura sò diventate abbastanza mature, è u so campu d'applicazione s'hè gradualmente allargatu da l'industria pesante iniziale à l'industria ligera.
A causa di a forza relativamente grande di a granigliatura, hè faciule di causà a riduzione di a planarità di a superficia o altri prublemi per certi prudutti chì necessitanu solu un ligeru effettu di trattamentu. Per esempiu, i pasticchi di frenu di motocicletta devenu esse puliti dopu a macinazione, è a macchina di granigliatura pò facilmente causà danni à a superficia di u materiale di attritu. Cusì, a macchina di sabbiatura hè diventata una bona scelta di equipaggiamentu di pulizia di superfici.
U principiu principale di l'equipaggiu di sabbiatura hè di utilizà aria compressa per spruzzà sabbia o picculi grani d'acciaio cù una certa dimensione di particelle nantu à a superficia arrugginita di a pezza attraversu a pistola di sabbiatura, chì ùn solu permette una rapida rimozione di a ruggine, ma prepara ancu a superficia per a pittura, a spruzzatura, a galvanoplastia è altri prucessi.