A pressa à caldu hè u passu u più impurtante è necessariu in a pruduzzione lineare di attritu di e pastiglie di frenu è di e ganasce di frenu. A pressione, a temperatura di u calore è u tempu di scaricu influenzanu tutti e prestazioni di e pastiglie di frenu. Prima di cumprà una macchina di pressa à caldu adatta per i nostri prudutti, duvemu prima avè una cunniscenza cumpleta di a macchina di pressa à caldu.

(Parametri stabiliti da u schermu tattile)
A pressa à caldu di fusione è a pressa à caldu di saldatura sò dui prucessi di fabricazione cumpletamente diffirenti in a pruduzzione di pressa à caldu, chì anu differenze significative in principiu, applicazione è funziunamentu.
A macchina di pressa à caldu per a fusione hè un prucessu di fabricazione chì implica a fusione di u metallu à alte temperature è pressioni, è l'iniezione in un stampu per furmà a forma desiderata. Utilizza l'energia termica è a pressione per deformà è solidificà i materiali. Cusì per fà u cilindru principale, u bloccu scorrevule è a basa inferiore. Durante u prucessu, ci vole à preparà u stampu, preriscaldà u materiale, cuntrullà a temperatura è a pressione, è altri parametri, poi iniettà u materiale in u stampu è aspittà chì u materiale si solidifichi prima di caccià e parte.
Ma per a saldatura di a macchina di pressa à caldu, u prucessu di fabricazione hè totalmente differente:
1) Per u cilindru principale, hè fattu d'acciaiu tondu solidu di alta qualità per via di a forgiatura (migliorendu a struttura urganizativa interna di u materiale è aumentendu a forza) - poi aduprate una macchina di taglio laser per scavà a cavità interna - saldatura cù acciaio di alta qualità Q235 - trattamentu generale di tempra è rinvenimentu (eliminendu u stress internu) - trasfurmazione fine.
2) Per u bloccu scorrevule è a basa inferiore: aduprate acciaio Q235 di alta qualità per a saldatura (macchina di saldatura à piastra spessa, u fattore di sicurezza di resistenza hè più di 2 volte) - trattamentu di tempra è rinvenimentu (eliminazione di u stress internu) - trasfurmazione fina.
In breve, e presse di fusione è di saldatura sò diversi metudi di fabricazione sviluppati in basa à diverse esigenze di fabricazione è principii di prucessu, adatti à diversi materiali è tipi di prudutti. Sceglie è cumbinà currettamente questi prucessi pò risponde megliu à i bisogni di diversi prucessi di pruduzzione. Ma per a pressatura di materie prime, basatu annantu à decennii di sperienza di pruduzzione, ricumandemu più e macchine di pressa à caldu di saldatura:
1. A struttura interna di a fusione hè relativamente libera, cù una bassa resistenza, è ùn pò micca resiste à una pressione elevata. I pezzi di saldatura anu una resistenza elevata, un fattore di sicurezza aumentatu è ponu resiste à una pressione più grande. Dopu a forgiatura, i pezzi di saldatura sò stretti à l'internu è ùn producenu micca fori di spillo o crepe.
2. E parte interne di i pezzi fusi sò propensi à pruduce pori o buchi di spillo, chì ponu perde gradualmente durante l'usu.
Siccomu a pruduzzione di pastiglie di frenu richiede un certu gradu di precisione in a pressatura à caldu, e presse di saldatura sò ancu più raccomandate.
Picculi Cunsiglii:
Per fà chì ogni pastiglia di frenu ricevi abbastanza pressione, è cù assai cavità è bassu costu per pruduce pastiglie di frenu, di solitu diverse pastiglie di frenu utilizanu diverse presse in tunnellate:
Pastiglie di frenu per motociclette - 200/300 Tonnellate
Pastiglie di frenu per passeggeri - 300/400 tunnellate
Pastiglie di frenu per veiculi cummerciali -400 Tonnellate

(Stampu à pressa calda)
Data di publicazione: 26 di ghjugnu di u 2023